Jdi na obsah Jdi na menu
 


Dětské cereálie

17. 7. 2009

O tom, že snídaně je základ dne se mluví už dlouho. Co si ale vybrat k snídani, aby vám poskytla dostatečný přísun energie?
Velmi vhodné jsou k snídani dětské cereálie. K dispozici je můžete mít doma kdykoliv a jejich příprava je velice jednoduchá. Stačí zalít mlékem a můžete snídat. Právě mléko je velice důležité. Namáčením do mléka dojde k poklesu glykemického indexu.
Mnohé to může překvapit, ale právě conrflaksy mají vysoký glykemický index, což vlastně znamená, že po nich máte brzy hlad. Glykemický indexe je hodnota, která charakterizuje to, do jaké míry ovlivňuje konkrétní potravina vzestup hladiny krevní glukózy a v jakém rozsahu vyvolává její výkyvy. Pokud budete konzumovat potraviny s vysokým glykemickým indexem, intenzivně hýbeme s hladinou krevní glukózy a nutíme tělo, aby stále vylučovalo inzulín. V pozdějším věku může dojít k tomu, že naše zásoby inzulínu budou vyčerpány a my se staneme diabetiky druhého typu, tedy diabetiky, kteří si způsobili cukrovku nesprávnými stravovacími návyky během života.
Spojení mléka a cereálií tvoří ideální kombinaci. Váš tolik potřebný inzulín zůstane ušetřen. Ve výsledku se chráníme nejen před pocitem hladu, nárazovým přejídáním a obezitou, ale i vznikem diabetu, což dokazují četné klinické studie.